Hva kan vi hjelpe deg med?

  1. Sende, motta eller be om penger
  2. Pris og beløpsgrenser
  3. Min Profil
  4. Oppdatering av Vipps og Telefon
  5. Vipps Regning
  6. Vipps under 15

Er du her på vegne av en bedrift? Hopp til bedriftsspørsmål!

Sende, motta eller be om penger

  • Hvor finner jeg kvitteringene mine?

    Du finner alle kvitteringene dine i Vipps. Det er superenkelt: 
    Trykk på "Profil" så på "Kvitteringer"  Velg selger så betalingen som du vil se kvittering på 
     
     Kvittering på betaling mellom venner finner du ved å trykke på personen du betalte til eller har mottatt penger fra. Kvitteringen vises når du trykker på meldingen. Kvitteringen vises på en egen side 

  • Jeg ønsker å eksportere én kvittering, hva gjør jeg?

    Trykk på ikonet øverst til høyre når kvitteringen vises og velg ønsket måte å sende kvitteringen på. Eksempler på dette kan være via melding eller mail. Eller du kan lagre den som et bilde.

    Vipps, så var kvitteringen sendt. 

  • Jeg får ikke opp kontaktene mine i Vipps-appen

    Har du allerede godtatt at Vipps får tilgang til kontaktlisten din, men mangler fortsatt noen eller alle kontakter?

    Vipps henter kontakter fra adresselister vi får tilgang til. Om vi ikke har tilgang til din adresseliste kan det skyldes at du har kontaktene dine lagret på en bedriftsprofil som har valgt å ikke gi tilgang til andre tjenester. Det du kan gjøre er å flytte/kopiere kontaktene ved hjelp av en pc/mac eller manuelt opprette kontaktene på nytt lokalt på telefonen din eller en annen konto uten slike begrensninger. Alternativt kan du høre med bedriften din.

    Slik sjekker du hvilke kontakter/adresselister du bruker i dag:

    iPhone: For å få oversikt over hvilke kontaktgrupper du bruker i dag: Åpne kontaktene dine. Velg grupper øverst i venstre hjørne. Om du ønsker å sjekke eller endre standardkonto for lagring av kontakter kan du gå på Innstillinger og deretter Kontakter.
    Android:  For å få oversikt over hvilke kontaktgrupper må du åpne kontaktene dine. Velg grupper øverst til høyre. Kontoene vises nederst på skjermen.

  • Hvem kan jeg sende penger til?
    Du kan sende penger til alle som har et norsk mobilnummer og et personnummer eller d-nummer. For å kunne motta pengene må mottaker laste ned Vipps og registrere seg, og han eller hun må identifisere seg med BankID/BankID på mobil.
  • Når får mottaker pengene?

    Pengene vil vippses umiddelbart fra konto til konto for de fleste banker. I første omgang vil dette bli tilgjengelig for de som har konto hos en av eierbankene til Vipps (SpareBank 1, DNB, Eika-bankene, Sparebanken Møre, Sparebanken Vest og de andre i eierne av Balder Betaling). Ambisjonen er å ha dette tilgjengelig for kunder av de aller fleste bankene i Norge i løpet av 2018. 

    Når pengene er sendt, kan de ikke kalles tilbake, så du som mottaker kan være trygg på at pengene kommer.

  • Den jeg betalte til har ikke fått pengene
    Det kan hende mottaker ikke har opprettet profil ennå. Da vil det stå "ukjent kontakt" når du søker opp nummeret. 
    Mottaker vil motta flere henvendelser på SMS om at penger er sendt, og at han/hun må laste ned appen, registrere og bruke BankID/BankID på mobil til å identifisere seg for å motta beløpet. 
    Dersom mottaker av pengene ikke laster ned appen og registrerer seg, vil pengene bli returnert til deg etter tre dager. 
    Har avsender vippset fra bankkonto får mottaker penger umiddelbart, har han/hun vippset fra betalingskort får mottakeren pengene seneste neste bankdag (mandag til fredag).
  • Kan jeg vippse i helgen?
    Ja, du kan vippse i helgen så lenge avsender har vippset med bankkonto. Vippser du fra betalingskort i helgen så får mottakeren pengene på første bankdag (mandagen).
  • Jeg har transaksjoner jeg ikke vedkjenner meg
    Du må kontakte din kortutsteder for å få sperret kortet. Reklamasjoner rettes til kortutsteder.
     
  • Hvordan kan jeg se hvor mye penger jeg har på kontoen?

    Nå kan du se hvor mye penger du har på konto, uten å måtte sjekke saldo i hverken nettbank eller kontofon! Du finner oversikten under Betalinger i appen. Du må ha konto i DnB, Sparebank 1, Baldergruppen, Møre eller Obos for å se saldo - men vi jobber for å få med flere banker. 

    Vi har også gjort det superlett å legge til flere bankkontoer. Husk også at du kan gi kontoene dine egne navn, så blir det enkelt å holde styr og orden.

    For å se hvor mye penger du har må du først si at du ønsker det, enten ved å trykke "Vis saldo" under Betalinger - eller ved å gå til Profil, trykk Betalingsvalg og skru på Saldo.

  • Hva skjer hvis jeg taster feil telefonnummer?
    Hvis den du sender penger til har Vipps-profil, så vil navnet hans/hennes vises før du betaler. Dersom han/hun ikke har en profil, bør du dobbeltsjekke at du har skrevet riktig nummer før du sender betalingen. Hvis personen ikke oppretter profil innen 3 døgn, blir pengene blir tilbakeført til sender. 
  • Hva skjer om jeg Vippser en person som ikke har Vipps?
    Hvis du Vippser en sum til en person uten Vipps, får vedkommende en SMS om å laste ned og opprette profil i Vipps. Hvis personen ikke oppretter profil innen 3 døgn, blir pengene blir tilbakeført til sender. 
  • Hvem kan jeg be om penger fra?
    Alle som har et norsk mobilnummer og et personnummer eller d-nummer.  
      
    Prøver du å be om penger fra en som ikke har Vipps eller har oppdatert til ny versjon av Vipps, vil du få et varsel. Varselet sier at personen du forsøker å be om penger må laste ned Vipps før du kan be om penger. 
  • Hvor mange kan man ha med i et venneoppgjør?
    Opptil 20 personer kan være med i et venneoppgjør.
  • Når kan jeg forvente å få penger jeg har bedt om?
    Når personen du ber om penger fra godkjenner din forespørsel, vil du få pengene på konto neste bankdag. Forespørselen blir liggende i syv dager før den utløper. Etter dette må du enten be om penger på nytt eller ta den ubehagelige telefonsamtalen og mase litt ;)

Pris og beløpsgrenser

  • Hva koster det å bruke Vipps?
    Det koster ingenting å vippse penger til venner så lenge beløpet er 5000kr eller under. Skal du vippse 5001kr eller mer, koster det 1% av beløpet.

    Skal du vippse penger til lag, foreninger og bedrifter er dette gratis uansett beløp.
  • Har Vipps beløpsgrenser?
    Vipps har beløpsgrenser. Noen av dem har vi bestemt selv, andre følger av lov og forskrift. Fellesnevneren er at grensene er satt for å øke sikkerheten, redusere risikoen for kriminalitet og misbruk, og beskytte deg som bruker.
      
    Beløpsgrensene er blant annet knyttet til sikkerhet ved identifisering med BankID og BankID på mobil. Nå kan også ungdom mellom 15 og 18 år få BankID og kan dermed øke beløpsgrensene i Vipps. For å opprette BankID for ungdom må foreldre/verger bestille dette i nettbanken ved å signere med BankID. 
  • Beløpsgrenser når du mottar

    Vippsere under 15 år kan motta inntil 8 000 kroner per år. 
     
    Er du mellom 15 og 18 år, kan du motta inntil 8 000 kroner per år før du må identifisere deg med BankID/BankID på mobil. Du kan selv øke beløpsgrensen ved å identifisere deg med BankID/BankID på mobil når du vil.  

    Er du over 18 år kan du ikke motta eller sende penger i Vipps uten å ha identifisert deg med BankID/BankID på mobil.  
     
    Den maksimale grensen for mottak av penger når du er BankID-identifisert er 500 000 kroner pr år. 

  • Beløpsgrenser når du sender penger

    Vippsere under 15 år kan sende inntil 22 000 kroner per år. 
     
    Er du mellom 15 og 18 år kan du sende inntil 22 000 kroner før du må identifisere deg med BankID/BankID på mobil for å øke beløpsgrensen din. Skal du vippse store beløp må du også identifisere deg med BankID/BankID på mobil.  

    Er du over 18 år kan du ikke sende eller motta penger i Vipps uten å ha identifisert deg med BankID/BankID på mobil.  

    Den maksimale grensen for å vippse penger når du er BankID-identifisert er 500 000 kroner pr år. 

Min profil

  • Hvorfor ber Vipps om lokasjon?
    Ved å gi Vipps aksept til lokasjonen din får du opp bedrifter og utsalgssteder som er i nærheten av der du er når du skal betale. Vi lagrer ikke opplysninger om din lokasjon.
  • Hva må jeg ha for å kunne bruke Vipps?

    For brukere over 15 år:  

    • BankID eller BankID på mobil - har du ikke dette, så tar du kontakt med din bank.  
    • Norsk personnummer eller d-nummer 
    • Norsk mobilnummer 
    • Folkeregistrert adresse 
    • Norsk betalingskort (Visa eller Mastercard)  
    • Konto i en norsk bank 
    • E-postadresse 

    For brukere under 15 år:  

    • En norsk bankkonto i sitt navn 
    • Et norsk mobiltelefonnummer 
    • Begge foreldre må ha en aktiv Vipps-profil 
    • Begge foreldre må være identifisert i Vipps med BankID/BankID på mobil.
  • Kan alle mobiltelefoner bruke Vipps?

    For å kunne bruke Vipps må du ha iPhone eller Android-telefon. Vipps støtter operativsystem iOS 9, Android 4.4 eller nyere versjoner. Har du eldre versjoner av operativsystem enn dette, anbefaler vi deg å oppdatere operativsystemet - og Vipps, så er du i gang!  

    Vipps støtter ikke lenger Windows-telefoner, iPhone 4 og Apple Watch.

  • Hjelp, jeg har mistet kortet mitt!
    Alle kort må sperres hos din egen bank. Oppfordrer deg derfor å kontakte banken som har levert kortet for å få det sperret så raskt som mulig.
  • Jeg husker ikke PIN-koden

    Trykk på hengelåsen eller "glemt koden" på pinkodeskjermen, så kan du endre: Dette gjør du ved å logge deg på med BankID eller BankID på mobil. Hvis du ikke har BankID, ta kontakt med banken din. Vipps, så er det gjort 

  • Jeg har mistet telefonen min

    Kontakt oss på telefon 22 48 28 00, så sperrer vi Vipps-profilen din.

  • Profilen min er sperret, hvordan kan jeg få åpnet den igjen?

    Av sikkerhetsmessige eller andre årsaker kan det hende at profilen din blir sperret . Du kan kontakte oss gjennom kontakt oss skjema eller send SMS med VIPPS HJELP til 04800. Vi tar kontakt så raskt som mulig. Vipps, så er det løst!

  • Kan dere hjelpe meg å bytte kort?
    Du kan ha fem betalingsmåter i profilen din. Slik legger du til en ny betalingsmåte:  
    1.    Trykk på Profil 
    2.    Trykk på "Betalingsvalg" 
    3.    Trykk på "Betalingsmåter" 
    4.     Velg "Legg til nytt kort eller konto" 
    5.    Velg "Kort" eller "Bankkonto" 
    6.    Fyll inn kontonummer eller kortnummer, utløpsdato og cvc (de tre sifrene du finner øverst til høyre på baksiden av bankkortet ditt) 
    7.    Trykk på "Registrer" 
    Husk at du kan gi både kort og konto egne navn så det er lett å huske hvilket kort eller konto du bruker neste gang du vippser. 
    Dersom du ikke er BankID-autentisert i Vipps, vil du bli bedt om å gjøre det for å legge til bankkonto som betalingskilde. Når du registrerer ditt kort i Vipps, kan du bli spurt om å autentisere deg med Verified by Visa/Mastercard Secure Code. 
     
    Vipps, så kan du enkelt bytte kort idet du handler! 
               
  • Jeg har fått nytt telefonnummer, hva gjør jeg?
    Har du fått nytt telefonnummer? Da må du slette profilen din i Vipps-appen før du også sletter appen og installerer den på nytt. Da vil du kunne registrere ny bruker på det nye mobilnummeret ditt. 

    NB! Husk å informere vennene dine om å ikke vippse deg på ditt gamle nummer.
  • Kan jeg ha flere profiler?

    Det er kun mulig med én profil per fødselsnummer. Har du to telefoner du ønsker å vippse fra? Da laster du bare ned Vipps-appen på begge telefonene og logger deg på med din profil. Vipps :)

    Husk at konto og kort er personlig og kun kan brukes i én profil av gangen. Deler du konto med ektefelle/partner, kan kun én av dere knytte dere opp mot denne kontoen i profilen.

  • Kan flere personer bruke samme konto i Vipps?
    Hvis man deler konto med hvert sitt kort, kan kortene knyttes opp på den enkeltes Vipps. Så man kan betale fra samme konto, men man kan ikke motta på samme konto.
  • Ups, jeg valgte at appen ikke skulle få tilgang til telefonlisten. Kan det endres?

    Ja. Hvordan du gjør dette avhenger litt av telefonen du har.

    iPhone: Forsøk Innstillinger på telefonen og velg Vipps
    iPhone med eldre operativsystem: Prøv Innstillinger på telefonen - Personvern - Kontakter
    Android-telefoner: Innstillinger -> Apper og varsler -> Apptillatelser -> Kontakter

  • Virker Vipps med en rooted/jailbreaket enhet?

    Nei, Vipps kan ikke brukes med en rooted/jailbreaket enhet. Det er flere årsaker til det, men for oss er din trygghet mot misbruk og svindel avgjørende i denne sammenheng, og en rooted/jailbreaket enhet medfører at andre apper kan få tilgang til kredittkortopplysninger og andre opplysninger fra Vipps. Til forskjell fra vanlig nettbank kan du i Vipps overføre penger uten autentisering med BankID, og derfor har vi besluttet at risikoen ved å tillate bruk av rooted/jailbreaket enhet er for høy.

  • Hvilke betalingsmåter kan jeg bruke, og kan jeg ha flere betalingsmåter knyttet til min profil?

    Du kan ha fem betalingsmåter i profilen din. Slik legger du til en ny betalingsmåte:  

    1. Trykk på Profil 
    2. Trykk på «Betalingsvalg» 
    3. Trykk på «Betalingsmåter» 
    4.  Velg «Legg til nytt kort eller konto» 
    5. Velg «Kort» eller «Bankkonto» 
    6. Fyll inn kontonummer eller kortnummer, utløpsdato og cvc (de tre sifrene du finner øverst til høyre på baksiden av bankkortet ditt) 
    7. Trykk på «Registrer» 

    Husk at du kan gi både kort og konto egne navn så det er lett å huske hvilket kort eller konto du bruker neste gang du vippser. 

    Dersom du ikke er BankID-autentisert i Vipps, vil du bli bedt om å gjøre det for å legge til bankkonto som betalingskilde. Når du registrerer ditt kort i Vipps, kan du bli spurt om å autentisere deg med Verified by Visa/Mastercard Secure Code. 
     
    Vipps, så kan du enkelt bytte kort idet du handler! 

    Gamle grønne app:

    Du kan legge til Visa, Mastercard eller norsk bankkonto som betalingskilder til din Vipps-profil. Bankkonto som betalingskilde i Vipps er en nyhet, og du vil motta informasjon i Vipps-appen om når du kan benytte din bankkonto som betalingskilde i løpet av 2018.   

    Du kan registrere inntil fem betalingskilder til profilen din. Slik legger du til en betalingskilde:

    1.    Trykk på profilbildet ditt
    2.    Trykk på "Betalingskilder"
    3.    Trykk på "Legg til betalingskilde"
    4.    Velg ‘Bankkonto’ eller ‘Betalingskort’
    5.    Fyll inn kontonummer eller kortnummer, utløpsdato og cvc
    6.    Trykk på registrer

    Dersom du ikke er BankID-autentisert i Vipps, vil du bli bedt om å gjøre det for å legge til bankkonto som betalingskilde. Når du registrerer ditt kort i Vipps, kan du bli spurt om å autentisere deg med Verified by Visa/Mastercard Secure Code.

    Vipps, så kan du enkelt bytte kort idet du handler!

  • Hvordan velger jeg hvilken betalingsmåte jeg skal betale med når jeg vippser?

    Du velger hvilken betalingsmåte du vil betale med blant de du har lagt inn i Vipps. Trykk på "Endre" før du betaler eller sender penger. Velg bankkonto eller betalingskort før du trykker Send. Hvis du ikke velger, vippser du fra din bankkonto om du har lagt inn det til din profil eller sist benyttet betalingskort. 
     
    Vipps, så kan du enkelt bytte betalingsmåte idet du sender penger! 

  • Kan alle logge inn med Touch eller Face ID på iPhone eller fingeravtrykk på Android?

    Ja, alle iPhone og Android-telefoner som støtter fingeravtrykk eller ansiktsgjenkjenning kan bruke det for å logge inn i Vipps.

  • Trenger jeg BankID for å bruke Vipps?

    Ja. For at vi skal kunne vite at du er deg, ber vi deg ved oppstart og innimellom om å identifisere deg ved bruk av BankID / BankID på mobil. 

  • Hvordan sletter jeg alt om meg og min profil?

    Fra "Hjem"-skjermen, velg "Profil". Velg "Sikkerhet og personvern", velg "Slett kontoen din". Da aksepterer du at vi sletter all data feks. betalings og transaksjonshistorikk, vennebetalinger, kvitteringer og chat. Når dataen er slettet er den borte for alltid. 

  • Må jeg gjøre noe når jeg har fått nytt navn, fødselsnummer eller ny adresse?

    Så lenge du har en aktiv Vippsprofil oppdaterer vi endringene automatisk når du flytter, bytter navn eller skifter kjønn.

    Når endringen er oppdatert i Folkeregisteret oppdaterer vi dette i din Vippsprofil.

  • Hvorfor har Vipps tredjepartstilganger under innstillinger?

    Fra "Hjem"-skjermen, velg "Profil". Velg "Sikkerhet og personvern", velg "Bedrifter med tilgang". Her kan du se hvem du har sagt ja til å dele med og hvilken informasjon du har delt. Du kan også velge å ikke dele din informasjon lenger. 

Oppdatering av Vipps og telefon

  • Hva er siste versjon av Vipps?

    Dette sjekker du lett ved å trykke på applikasjonene "Google play" på android eller "App store" på iPhone, og se om du trenger en oppdatering!

    Dessverre er det for få brukere med Windows Phone til at vi kan tilpasse utviklingsarbeidet. Derfor fungerer ikke Vipps for Windows-telefoner lenger.  
     

  • Hvordan oppdaterer jeg Vipps?
    Gå inn på appbutikken din: App Store (iPhone), Google Play (Android).

    Søk opp Vipps.

    Trykk på Oppdater appen, så fungerer alt som normalt igjen. Husk å ha passord klart.
  • Hvilke versjoner av operativsystemene støtter Vipps?

    Vipps støtter operativsystem iOS 9, Android 4.4 eller nyere versjoner. Har du eldre versjoner av operativsystem enn dette, anbefaler vi deg å oppdatere operativsystemet - og Vipps, så er du i gang! 
    Vipps støtter ikke lenger Windows-telefoner, iPhone 4 og Apple Watch. 

Vipps Regning

  • Hva er Vipps Regninger?

    Vipps Regninger er markedets enkleste og raskeste måte å sende og betale regninger med mobilen. Alt du trenger er Vipps-appen. 

    Vipps, så var fakturering enkelt!

  • Hvorfor Vipps Regninger?
    Fordi det er enkelt! Du kan nå betale en regning i Vipps med 3 trykk, og du har full oversikt i nettbanken. Du vil fortsatt motta regningene dine i nettbanken, så du velger til enhver tid selv om du vil betale i Vipps-appen eller i nettbanken. Når du betaler i en flate, forsvinner regningen fra de resterende flatene.
  • Hvorfor mottar jeg eFaktura i Vipps?
    Mottar du en eFaktura gjør du det fordi du har takket ja til å motta det via nettbanken, og Vipps er bare en ny flate du mottar regningen i. Du kan selv velge om du vil betale den i nettbanken eller i Vipps.  
  • Hvorfor mottar jeg en regning i Vipps?

    Hvis du mottar en Vipps regning er det fordi du har takket ja til å motta regninger i Vipps. Du kan takke ja eller nei til dette ved å gå inn på "Min Profil" i Vipps. Gå inn på profilen din i Vipps-appen og skru av eller på "motta regninger i Vipps". 

    Mottar du en eFaktura gjør du det fordi du har takket ja til å motta det via nettbanken, og Vipps er bare en ny flate du mottar regningen i. Du kan selv velge om du vil betale den i nettbanken eller i Vipps. 

    For å motta regninger i Vipps må du ha BankID-verifisert deg.

  • Kan jeg endre beløpet?
    På eFakturaer i Vipps kan du endre beløpet ved å klikke på beløpet når du skal betale.  
  • Hvordan endrer jeg belastingskonto?
    Du kan endre belastingskonto ved å velge blant innlagte betalingskontoer. Når du er inne på selve regningen, velger du fra nedtrekksmenyen til venstre for «betale» knappen.  
  • Kan jeg endre forfallsdato? Hvordan kan jeg endre eFakturaen etter at den er lagt til forfall?
    P.t. kan du kun endre forfallsdato i nettbanken. Etter å ha betalt en eFaktura i Vipps kan du alltid gjøre endringer i nettbanken, selv om denne er lagt til forfall.  
  • Hvordan legger jeg inn en ny belastningskonto?
    Gå inn på «min profil» i øvre venstre hjørne. Velg «Betalingskilder» og «legg til betalingskilde» 
  • Må jeg betale en regning i Vipps når jeg mottar den i appen?
    En eFaktura mottar du både i nettbanken og i Vipps. eFakturaen er markert med en liten e så du kan se forskjellen på en regning og en eFaktura. Hvis du mottar en Vipps Regning uten e-merket, mottar du den kun i Vipps, og da må den betales der. 
  • Er det et øvre tak på antall regninger eller hvor stort beløpet kan være?
    Det er ingen beløpsgrense på eFaktura i Vipps. Du kan betale for inntil 500 000 kroner i året med Vipps.  Det er ikke mulig å justere denne summen selv. Det er såklart gratis å betale, uansett sum.
  • Jeg fikk feilmelding da jeg betalte. Hva gjør jeg?
    Det kan skyldes en midlertidig feil i Vipps, så prøv igjen. Dersom du ikke har nok penger på konto eller kort, vil du få feilmelding som viser det. Ta kontakt med Vipps kundeservice på 22 48 28 00 om feilen vedvarer.
  • Vil en regning jeg mottar i Vipps forsvinne fra nettbanken?
    Når du har betalt en eFaktura i Vipps, vil den også legge seg til forfall i nettbanken. Inne i nettbanken kontoen tilhører ser du at betalingen er gjennomført, og det ser du samme dag som pengene faktisk overføres.
  • Kan jeg behandle en regning jeg får fra Vipps også i nettbanken?
    Dine eFakturaer i nettbanken forblir også i nettbanken. Med eFaktura i Vipps får du muligheten til å se alle dine eFakturaer i Vipps og betale disse enkelt i appen.
  • Kan det hende at jeg betaler regning i Vipps dobbelt siden den også dukker opp i nettbanken?
    Når du har betalt en regning du har mottatt via Vipps, vil den ikke lenger være tilgjengelig for betaling i nettbanken. Den flyttes til forfallsregisteret. Derfor vil det heller ikke være mulig å betale den der, og det er ingen risiko for at du betaler dobbelt.
  • Koster det penger å betale regninger i Vipps?
    Det er helt gratis å betale regninger i Vipps, og det spiller ingen rolle hva størrelsen på regningen er. 5000kr beløpsgrensen i Vipps berøres ikke når man betaler regninger fra konto. 
  • Hva skjer når jeg mottar en regning i Vipps?
    Det som skjer når du nå mottar en regning i Vipps, er at du kan se og betale både dine Vipps Regninger og eFaktura i Vipps-appen. eFaktura du mottar i Vipps betales med en av kontoene du har lagt inn i Vipps. Husk at du kan legge inn flere kontoer som du kan betale regningen fra, for eksempel regningskontoen din. 
  • Hvordan får jeg flere av mine regninger i Vipps?
    Du må takke ja til Vipps Regninger under innstillinger i appen. Du kan også ta kontakt med den som utsteder regninger din og spørre om du kan motta den i Vipps, slik at de kan se på gode løsninger for dette fremover.                  Ny oransje Vipps: Du må takke ja til Vipps Regninger under «Profil» og «Betalingsvalg» i appen. Du kan også ta kontakt med den som utsteder regninger din og spørre om du kan motta den i Vipps, slik at de kan se på gode løsninger for dette fremover.  
  • Må jeg velge å få alle mine regninger i Vipps, eller kan jeg velge noen?
    Du takker ja til å motta regninger i Vipps, og det er utstederen som bestemmer hvor du mottar den. Vi jobber med løsninger som gir kundene større valgfrihet på hvilke flater de mottar regninger i, og har en målsetning om at det skal bli så mange som overhodet mulig fremover.
  • Kan jeg avbryte betalingen av en regning jeg har lagt til forfall?
    Nei, det kan du ikke nå, men vi jobber med løsninger som gir større valgfrihet rundt hvordan kunder behandler betaling av regningene sine. 
  • Jeg har lagt en regning til forfall i Vipps, kan jeg da se den flere steder enn i Vipps?
    Dersom det er en eFaktura kan du se den også i nettbanken, og vi jobber med løsninger der du kan se alle regninger som ligger til forfall i flere flater.
  • Finner jeg den samme historikken i Vipps som i nettbanken?
    Ja, du får en tydelig oversikt over regninger du har betalt i Vipps. Dette ser du under "Historikk" under "Mine Kjøp".
  • Får jeg tak i kvittering for betalingen akkurat slik som i nettbanken?
    Ja, du får en kvittering for betalingen på akkurat samme måte som i nettbanken. Denne finner du under "Profil" og "Kvitteringer" 
  • Gamle grønne app: Ja, du får en kvittering for betalingen på akkurat samme måte som i nettbanken. Denne finner du under "Historikk" under "Mine Kjøp"                 
  • Må jeg velge å få alle mine regninger i Vipps, eller kan jeg velge noen?
    Du takker ja til å motta regninger i Vipps, og det er utstederen som bestemmer hvor du mottar den. Vi jobber med løsninger som gir kundene større valgfrihet på hvilke flater de mottar regninger i, og har en målsetning om at det skal bli så mange som overhodet mulig fremover.
  • Hva skjer når en regning i Vipps blir grå eller utgår? Hva gjør jeg da?
    Regninger i Vipps blir liggende 14 dager etter forfall. Etter dette vil den ikke lenger være mulig å betale i Vipps, og det vil komme en ny faktura i en annen kanal, som oftest på papir. Fakturautsteder kan pålegge ett purregebyr på denne fakturaen.
  • Blir purringer også sendt som Vipps Regninger?
    Nei, purringen blir sendt per post. Før dette vil du få en hyggelig melding med betalingspåminnelse på forfallsdato dersom du ikke har betalt. 
    Du kan betale regningen i Vipps inntil 14 dager etter forfall, så det blir litt enklere å slippe purregebyret.
  • Jeg ønsker ikke å få regning i Vipps, hvordan kan jeg endre det?
    Profil» og «Betalingsvalg» i appen. Her kan du huke av for om du vil motta regninger i Vipps eller ikke. Du kan også velge om du vil motta eFaktura i Vipps.       Gamle grønn app: Trykk deg inn på din profil, som ligger øverst i venstre hjørne. Under punktet "betalingstjenester" kan du huke av for om du vil motta regninger i Vipps eller ikke. eFaktura vil du motta uansett, da Vipps kun speiler nettbanken. Har du sagt ja til eFaktura i nettbanken, er Vipps bare enda en flate hvor eFakturaen vises og kan betales i.                      
  • Har du flere spørsmål om regninger?
    Mye besvares her:)
 
 
Fant du som privat person ikke det du lette etter?  Ta kontakt

Vipps for de under 15

  • Hva må jeg ha på plass for å opprette Vipps for en under 15 år?
    • Begge foreldre må ha en aktiv Vipps-profil 
    • Begge foreldre må være identifisert i Vipps med BankID/BankID på mobil. 
    • Den under 15 år må ha en norsk bankkonto i sitt navn 
    • Den under 15 år må ha en norsk mobiltelefonnummer
  • Må begge foreldre ha Vipps for å opprette en profil for en under 15 år?

    Begge foreldre må ha en aktiv Vippsprofil for å opprette en profil for en under 15 år. Det innebærer at barnets profil slettes hvis en eller begge foreldrene sletter sin profil.

  • Jeg har aleneansvar for barnet mitt, men Vipps ber om bekreftelse fra den andre forelderen?

    Vipps henter informasjon om foreldre-barn-relasjoner fra Folkeregisteret, men har ikke hjemmel til å få tilgang til taushetsbelagt informasjon om endringer i foreldreansvaret. Det vil derfor være visse tilfeller der Vipps ikke støtter opprettelse av en profil for en under 15 år. 

  • Jeg er verge eller fosterforeldre for en under 15 år. Kan vi opprette Vipps for dette barnet?
    Vipps henter informasjon om foreldre-barn-relasjoner fra Folkeregisteret, men har ikke hjemmel til å få tilgang til taushetsbelagt informasjon om endringer i foreldreansvaret. Det vil derfor være visse tilfeller der Vipps ikke støtter opprettelse av Vipps for en under 15 år.
  • Hvordan oppretter jeg en profil for barnet mitt?

    Det er du som forelder som aktiverer Vipps for barnet ditt. Pass på at du har siste versjon av Vipps. Under Profil starter du registreringen ved å trykke på Legg til barn. Du trenger barnets mobiltelefonnummer og bankkonto for å fullføre registeringsprosessen, og barnet må også være involvert for å opprette sin profil. Barnet må også ha lastet ned siste versjon av Vipps på på sin mobil. Den andre forelderen blir også varslet per sms om opprettelsen av barneprofilen. 

  • Trenger barnet mitt BankID for å bruke Vipps?
    Nei, men begge foreldre må ha en aktiv Vippsprofil og dermed være identifisert med BankID/BankID på mobil for å legge til et barn under 15 år i Vipps. 
  • Har de under 15 år beløpsgrenser i Vipps?

    Ja, Vipps har beløpsgrenser. De som er under 15 år kan motta inntil 8 000 kroner per år og sende opptil 22 000 per år. Vi jobber med å tilrettelegge for at foreldre kan tilpasse beløpsgrensene.

  • Barnet mitt får ikke lagt til kontoen sin?

    De fleste banker har allerede tilgjengeliggjort Vipps for under 15, men desverre har ikke alle åpnet for det: Konto hos Nordea, Danske Bank, Bank Norwegian, Cultura, KLP, Næringsbanken, Landkreditt, Pareto Bank og Sbanken, har ikke åpnet for Vipps under 15.

  • Hva skjer når barnet mitt fyller 15?

    Når barnet ditt fyller 15 år får han eller hun mulighet til å opprette en fullverdig Vipps uten foreldrekontroll, så lenge barnet har et betalingskort (Visa- eller Mastercard). For å opprette en ny profil må en forelder gå inn og slette barnets profil i sin app. Beløpsgrensene for de mellom 15 og 18 år er annerledes enn for myndige personer over 18 år.  De mellom 15 og 18 år kan selv øke beløpsgrensene ved å identifisere seg med BankID/BankID på mobil. BankID er det banken din som utsteder, og barn under 18 år må ha foreldrenes samtykke for å få BankID. 

  • Barnet mitt kan bare motta og be om penger. Hvorfor får ikke barnet mitt vippse til andre?

    Barn kan vippse til andre venner og familie dersom begge foreldre godkjenner det på forhånd. Dette gjør dere ved å huke av La barnet ditt vippse andre i innstillingene dine. Velg Profil, trykk på Ditt barn og skru på knappen La barnet ditt vippse andre. Begge foreldre må ha skrudd på dette i sin Vipps for at barnet får lov til å sende penger til andre. Du som forelder kan når som helst skru av muligheten til å vippse andre. Husk at enkelte barnekontoer ikke tillater uttak eller overførsler. Sjekk med banken din hvilke regler som gjelder for ditt barns konto. 

  • Hvorfor får ikke barnet mitt vippse til lag, foreninger og bedrifter?

    Dette er noe vi jobber med, og håper å ha på plass snart. 

  • Hvorfor er det forskjell på før og etter 15 år?

    Vergemålsloven tillater mindreårige over 15 år å råde over egne midler som han eller hun har tjent ved eget arbeid, eller midler som vergen har latt den mindreårige få til rådighet. 15-åringer kan derfor opprette en vanlig profil i Vipps uten foreldres samtykke, under forutsetningen at de bare kan overføre penger de selv har rådighet over. 

    Med Vipps for under 15 kan du: 

    • Motta og be om penger 
    • Vippse penger til andre hvis begge foreldre har godkjent det.  

    Hvis du er over 15 år kan du også: 

    • Betale lag, foreninger og bedrifter 
    • Betale på nett 
    • Betale regninger 
    • Gjøre opp utlegg i en gruppe 
    • Sjekke saldo
  • Jeg ønsker å slette Vippsprofilen til barnet mitt. Må begge foreldrene samtykke?

    Det holder at en av foreldrene ønsker å slette profilen til den under 15 år, men vi varsler også den andre forelderen. For å slette et barn velger du Profil, trykk på Ditt barn og Slett profil. 

  • Hva er forskjellen på Vipps under 15 og "vanlig" Vipps?

    Vipps for de under 15 år er foreldrestyrt. Det vil si at det er foreldrene som må legge til barnet i sin Vipps før barnet kan opprette sin profil. Det er også foreldrene som bestemmer om barnet kan vippse penger til andre. Når barnet har opprettet en profil kan de motta penger, be om penger og vippse andre hvis begge foreldre har godkjent dette. Barn under 15 år kan ikke betale til bedrifter, foreninger og butikker. Det kommer etter hvert, og vil også være foreldrestyrt. 

  • Hvordan ser jeg hvem barnet mitt vippser med og hvilke meldinger de mottar?

    For å få fullt innsyn i transaksjonene til barnet ditt må du inn i nettbanken og se på kontooversikten til barnets konto. Der ser du også hvilke meldinger som sendes med transaksjonene. 

  • Barnet mitt kan ikke skrive meldinger til andre?

    Foreløpig kan ikke barn eller voksne skrive meldinger til hverandre, men dette er noe vi vurderer å innføre etterhvert. Voksne kan skrive en melding med beløpet som vippses. 

VippsGO

  • Hva er VippsGO?
    VippsGO er en helt ny løsning fra Vipps, som er skreddersydd for små butikker og for lag og foreninger som har en kiosk eller et utsalgssted. VippsGO gir deg mulighet til å sette opp en liten butikk inni Vipps-appen. Og det er superenkelt. Det tar ca. 30 minutter, og Vipps, så har du satt opp butikken din. Da kan kundene dine forhåndsbestille fra Vipps-appen og gå direkte til kassen for å hente varene. Ferdig betalt.
  • Hvem kan opprette VippsGO?
    Alle bedrifter med et norsk organisasjonsnummer kan etablere VippsGO. Har du ikke Vipps-profil fra før, kan du etablere dette her på vipps.no. I bestillingen huker du av for at du også ønsker VippsGO.
  • Hvorfor er VippsGO bra for kunden min?
    VippsGO gjør det mulig for kunden å bestille og betale for varene før de kommer til kassa. Vi snakker om en butikk rett på mobilen. Netthandel i sin aller, aller enkleste form.

    Andre fordeler:
    • Kunden behøver kun å forholde seg til én app, nemlig Vipps
    • Butikken din blir tilgjengelig hele tiden og fra hvor som helst
    • Kunden får oversikt over hvor butikken din ligger og hva åpningstidene er
    • Kunden får en annerledes og morsom kjøpsopplevelse
  • Hvilke fordeler gir VippsGO min forening/bedrift?
    • Få mersalg ved å vise kunden hele varesortimentet i en meny
    • Få tilgang til 2.7 millioner vippsere på 1-2-3
    • Du slipper å bruke penger på å utvikle egen app eller nettbutikk
    • Vær innovativ og vis kundene dine at du er i front av digitaliseringen
    • Vis alle dine åpningstider og hvor du befinner deg i verden
    • Assosier Vipps med ditt eget varemerke
    • Få bedre oversikt over hva du selger
  • Passer VippsGO for min virksomhet?
    VippsGO passer for alle som har et varesortiment.
     
    • Kiosker og butikker
    • Kaféer og restauranter
    • Idrettslag og skolekorps
    • Loppis og markedsdager
    • Kantiner
    • Popup-butikker
    • Foreninger
    • Artister (billetter og profileringsartikler)
    • Frisører & Fysio
    • Studentorganisasjoner
    • Bilservice
    • Takeaway
    • Catering
    • Selgere uten fast salgssted
    • Messer og arrangementer
    • Bondegårdsutsalg
    • Campingplasser og hytter
    • Festivaler
  • Hvordan fungerer VippsGO i hverdagen?
    1. Kunden søker opp butikken din i Vipps
    2. Kunden velger varer og betaler med et tastetrykk
    3. Kunden henter varene i din butikk/utsalgssted
    4. Du sjekker ut varene ved utlevering
    5. Du finner totaloversikt over alle dine salg ved å logge inn på vipps.no
  • Hvordan bestiller man VippsGO?
    Dersom du allerede har en Vipps Bedrift-profil:
    1. Logg deg inn på vipps.no øverst til høyre
    2. Bestill VippsGO i skjemaet under «salgssteder» (Det må bestilles én gang per salgssted, og det er bedriftens administrator som har anledning til å bestille)
    3. Du vil deretter motta en e-post med innloggingsdetaljer og mer informasjon om VippsGO
    4. Når e-post er mottatt, kan du logge deg inn på vipps.no og begynne å sette opp butikken din. Legg inn varer med priser, beskrivende tekst og bilder. Butikken vil være aktiv neste dag.


    Dersom du er ny Vipps-bruker:
    1. Fyll ut VippsGO bestillingsskjema på vipps.no
    2. Du vil deretter motta en e-post med innloggingsdetaljer og mer informasjon om VippsGO
    3. Når e-post er mottatt, kan du logge deg inn på vipps.no og begynne å sette opp butikken din. Legg inn varene med bilder. Butikken vil være aktiv neste dag.
  • Hva koster det?

    Bedriften betaler kun 2,25% av kjøpsbeløpet. Ingen etableringsgebyr eller månedspris.

    Akkumulert månedspris for 2018 vil trekkes fra første oppgjør for året 2018, eventuelt etterfaktureres dersom bedriften ikke har oppgjør som dekker månedspris. Månedsprisen er per organisasjonsnummer.

    Veldedige organisasjoner

    Er du godkjent av Innsamlingskontoret eller medlem i innsamlingsrådet betaler du kun 1,75 % av beløpet, og ingen månedspris.

  • Hvordan lager og administrerer jeg min VippsGO?
    Logg deg inn på vipps.no. Her finner du fire menyvalg:

    Meny - her kan du:
    • Administrere innhold ved å legge opp varer og kategorier for å samle relevante varelinjer på ett sted
    • Bestemme om enkeltvarer skal være synlige eller skjult i appen
    • Se forhåndsvisning på hvordan butikken blir vist i appen mens du legger opp varer
    • Legge til eller endre detaljerte innstillinger på varene. Dette kan være beskrivelse, bilde, allergener, MVA og lignende

    Ordre - her kan du:
    • Behandle innkomne ordre (sjekke ut varen / kansellere varen)
    • Se historikk på tidligere ordre
    • Åpne/lukke butikken (kan styres av åpningstidene eller manuelt fra ordresiden)

    Rapporter - her kan du:
    • Finne salgsrapporter
    • Få oversikt over hvor mange salg du har gjort av de ulike varene i en gitt periode

    Innstillinger - her kan du:
    • Styre generell informasjon om butikken, som for eksempel forsidebilde og informasjonstekst
    • Bestemme åpningstider, type utsjekk, tips, MVA og brukere
    • Alle endringer du foretar under «innstillinger» vises i appen gjennom utseende eller funksjonalitet
  • Hva er forskjellen mellom "VippsGO: kun meny" og "VippsGO: valgfritt beløp og meny"?
    Når du bestiller VippsGO, får du valget mellom to ulike løsninger.

    VippsGO: Kun meny
    Her vil kundene dine komme rett inn til menyen du har laget, når de søker butikken din opp i Vipps. Da kan kundene enkelt huke av det de vil kjøpe og betale med en gang. Så er alt klart når de kommer og henter varene sine. Velger du denne løsningen, vil du ikke lenger kunne ta imot valgfritt beløp fra kundene dine. Ønsker du den muligheten, velger du «Valgfritt beløp og meny».

    VippsGO: Valgfritt beløp og meny
    Her vil kundene dine både kunne sende deg valgfrie beløp og gå inn på menyen du har laget. Dermed står du friere til å selge varer uten fast pris dersom du har behov for det. Denne løsningen kan være nyttig for lag, foreninger og en del andre som ikke bare driver med salg fra en meny.
  • Hvordan oppretter jeg nytt salgssted for VippsGO?
    Gå til vipps.no og meld inn nytt salgssted. Logg deg deretter inn i VippsPortalen og velg VippsGO på ditt nye salgssted.
  • Hva med bokføringsregelverk og kasselov?

    VippsGO er en tjeneste for å bestille varer eller tjenester fra en bedrift direkte i Vipps-appen. VippsGO er ikke ment å erstatte en bedrifts plikt til å dokumentere sine salg eller utstede salgskvittering til sine kunder.

    Vipps-rapporten er tilstrekkelig dokumentasjon for selve betalingstransaksjonen, men bedrifter som er bokføringspliktige må selv fortsatt sørge for å registrere og dokumentere sitt salg etter gjeldende regler, herunder bokføringsregelverket. VippsGO erstatter ikke bedriftens kassaapparat dersom bedriften har plikt til å ha kasseapparat. En betaling med Vipps skal behandles som et kontantsalg i bedriftens kassaapparat eller annet system for dokumentasjon av kontantsalg. Når en bestilling er skjedd gjennom VippsGO vil sluttbruker få opp en oversikt over sitt kjøp i sin Vipps-applikasjon, men dette er ikke ment å være en erstatning for en bedrifts plikt etter bokføringsregelverket til å utstede kvittering for salg, når kunden ønsker dette.

Endringer ved bedriftsprofilen

Innbetaling

  • Hvordan betaler man med Vipps?

    Istedenfor å vippse til telefonnummer, som man gjør til privatpersoner, vippser man til bedriftens unike Vipps-nummer.

  • Hvordan vet jeg at kunden har betalt?
    Kunden får kvittering på sin Vipps-app som fremvises.
  • Hvor lang tid tar det før jeg får pengene på konto?
    Pengene vil komme på din konto 2-3 virkedager etter betalingen har funnet sted.
  • Hvordan får jeg oversikt over innbetalinger?

    Innlogget på vipps.no får du:

    • Live oversikt over innbetalinger og transaksjonsstatuser
    • Rapporter på salg, oppgjør og omkostninger
    • Oppgjørsinformasjon
    • Informasjon om dine salgssteder
    • Informasjon om bedriften og brukere med tilganger
    • Egen utviklerside for integrasjon mot Vipps

    Du logger deg inn øverst til høyre.

    Du vil i tillegg, inntil videre, også ukentlig få tilsendt salgsrapporter på e-post.

    Du kan også laste ned appen Vipps Bedrift. Her kan du bestille rapporter for perioder du selv ønsker.

  • Tilfredsstiller Vipps krav til bokføring?
    Vipps-rapporten du får tilsendt er tilstrekkelig dokumentasjon for selve betalingstransaksjonen, men bedrifter som er bokføringspliktige må selv sørge for å registrere og dokumentere sitt salg etter gjeldende regler, herunder bokføringsregelverket.

    Vipps erstatter ikke bedriftens kasseapparat. En betaling med Vipps skal behandles som et kontantsalg i bedriftens kasseapparat eller annet system for dokumentasjon av kontantsalg.
  • Kan vi bruke Vipps til å kreve inn kontingenter?
    Ja, det går helt fint.

    For å ha god oversikt over hvilke medlemmer som betaler anbefaler vi at dere Ber om penger via bedriftsappen Vipps Bedrift.

    Da kan man sende forespørsel som inneholder en melding som for eksempel medlemsnummer.

    Da får du medlemsnummer knyttet til innbetalt kontigent i salgsrapportene. 

    Du kan få tilsendt rapporter etter eget ønske i bedriftsappen.
  • Kan jeg få innbetalinger fra Vipps på fil?
    Nei, foreløpig er det ikke mulig med innbetaling på fil.

Salgsrapport og omkostninger

  • Det står ikke lengre betalers navn på rapportene jeg mottar på e-post

    Tidligere sto det betalers navn på rapportene vi sendte deg på e-post. Navnene har vi måttet fjerne da vi av sikkerhetsmessige årsaker ikke lengre ønsker å eksponere disse på e-post. Det er imidlertid fortsatt mulig å få opp betalernes navn på rapportene du laster ned fra VippsPortalen.

  • Hvordan finner jeg salgs- og oppgjørsrapporter, samt omsetning på Vipps?

    Dette finner du ved å logge deg inn øverst til høyre på vipps.no eller ved å laste ned appen Vipps Bedrift som også gir deg oversikt over salg, oppgjør og omsetning!

    Du kan også laste ned oppgjørsrapporter gjennom vår SFTP tjeneste. For å sette opp tjenesten oppretter du en bruker med en public key i VippsPortalen.  Serveren er tilgjengelig på sftp.vipps.no. For å komme i gang med integrasjonen kan du lese mer her.

    Hvordan bruke SFTP
    Du kan bruke vår SFTP tjeneste til å hente oppgjørsrapporter tilknyttet din bedrift automatisk. For å komme i gang med tjenesten anbefaler vi at du leser dokumentasjonen vi har laget her.

    1. Logg inn i VippsPortalen 
    2.Velg bedriftsinfo fra menyen i høyre hjørne 
    3. Klikk «administrer tilganger til SFTP»
    4. Legg til ny bruker (eller sjekk at riktig bruker er konfigurert)
    SFTP serveren er tilgjengelig på sftp.vipps.no

  • Hvordan vet jeg at kunden har betalt?

    Her har du tre muligheter:

    • Kunden kan fremvise en kvittering i sin personlige Vipps-app straks etter betaling
    • Logg deg inn øverst til høyre. Her finner du live oversikt over innbetalinger og transaksjonsstatuser
    • Last ned appen Vipps Bedrift som også gir deg live oversikt over innbetalinger og transaksjonsstatuser
  • Hvordan får jeg oversikt over alle innbetalinger?

    Live oversikt over innbetalinger og transaksjonsstatuser finner du ved å logge deg inn øverst til høyre eller ved å laste ned appen Vipps Bedrift.

  • Omkostninger

    I begynnelsen av hver måned kan du laste ned en rapport fra VippsPortalen som viser dine totale omkostninger fra forrige måned fordelt på salgssteder. Du finner disse rapportene under «rapporter – omkostninger» (Kostnader tilhørende hver enkelt innbetaling finner du på dine løpende salgsrapporter).

  • Når er bedriftens oppgjør på konto?
    Bedriften kan forvente å få oppgjøret på bankdag 3, og oppgjøret følger følgende logikk:
     
    Dag 1: Kunden utfører kjøpet og transaksjonen gjennomføres. Hvis varene sendes senere så regnes «dag 1» fra den dagen hvor bedriften belaster kundens konto.
    Natt til dag 2: Oppgjørsfiler sendes ut, og er tilgjengelig i VippsPortalen
    Dag 3 (neste bankdag) kl. 16: Utbetaling skjer fra Vipps.
    Dag 5 (3. bankdag): Oppgjør bokført inn med referanse i bank.
  • Jeg vil endre rapporteringsfrekvens på salgsrapporter
    Kontakt oss på 22 48 28 00 så kan vi hjelpe deg. Husk at du også kan laste ned appen Vipps Bedrift og laste ned rapporter når du trenger det. Det tar bare noen sekunder.
  • Jeg vil motta rapporter på en annen e-post

    Kontakt oss på 22 48 28 00 så hjelper vi deg med dette.

Logg inn i VippsPortalen

Vipps Bedrift-appen

Vipps markedsmateriell

  • Hvordan får jeg tak i markedsmateriell?

    Når du har bestilt Vipps til din bedrift, vil du motta en SMS med tilbud om startpakke med markedsmateriell. Pakken består av klistremerker og plakater som viser at du nå tar imot Vipps som betaling. Dersom du ønsker en slik pakke eller senere ønsker bestille en ekstra pakke, gjør du følgende:

    Send kodeord VIPPSPAKKE + navn + adresse til 04800 

    Dersom du i tillegg ønsker fem ekstra store Vipps-plakater helt gratis, gjør du følgende:

    Send kodeord PLAKAT + navn + adresse til 04800

    PS! Hvis navn og adresse utelates, vil utsendelsen ikke kunne gjennomføres.

    Pakken sendes noen dager etter bestilling.

  • Hvordan kan jeg bruke Vipps-logoen?
    Her finner du de visuelle retningslinjene du trenger for å implementere Vipps på en god måte.

    Denne finner du på Markedsmateriell
  • Hvor kan jeg få tak i Vipps-logo?
    Denne finner du på Markedsmateriell
     
  • Har dere plakater vi kan trykke opp selv?

    Ønsker dere selv å trykke plakater? Last ned direkte på vår side for Markedsmateriell
     

Utsjekk

Spørsmål og svar om Vipps Regninger

Bedrift som ser etter svar?

Kontakt oss som bedrift

Privatkunde som ser etter svar?

Kontakt oss som privatkunde