Jeg får ikke opp kontaktene mine i Vipps-appen

Har du allerede godtatt at Vipps får tilgang til kontaktlisten din, men mangler fortsatt noen eller alle kontakter?

Vipps henter kontakter fra adresselister vi får tilgang til. Om vi ikke har tilgang til din adresseliste kan det skyldes at du har kontaktene dine lagret på en bedriftsprofil som har valgt å ikke gi tilgang til andre tjenester. Det du kan gjøre er å flytte/kopiere kontaktene ved hjelp av en pc/mac eller manuelt opprette kontaktene på nytt lokalt på telefonen din eller en annen konto uten slike begrensninger. Alternativt kan du høre med bedriften din.

Slik sjekker du hvilke kontakter/adresselister du bruker i dag:

iPhone: For å få oversikt over hvilke kontaktgrupper du bruker i dag: Åpne kontaktene dine. Velg grupper øverst i venstre hjørne. Om du ønsker å sjekke eller endre standardkonto for lagring av kontakter kan du gå på Innstillinger og deretter Kontakter.
Android:  For å få oversikt over hvilke kontaktgrupper må du åpne kontaktene dine. Velg grupper øverst til høyre. Kontoene vises nederst på skjermen.