NS0003_Innsikt-og-utsikt_Q3_1689x858.png

Innsikt & utsikt: Markedstrender for Q3

Vet du hvem som vippser mest? Eller at vi betaler mer med Vipps i utelivsbransjen enn noen gang? Dette, og mye mer, kan du lese om i markedsrapporten vår for Q3.

Økende digitalisering – flere muligheter

Er det noe det siste året har lært oss, så er det at omstilling er nødvendig for å drive vekst. Det har rett og slett blitt den nye normalen. Samtidig har digitaliseringen i ulike bransjer skutt fart, og stadig flere oppdager alle de nye og spennende mulighetene den gir når det gjelder betaling.

Les markedsrapporten

De nye løsningene som bedrifter har blitt tvunget til å finne på, viser seg å fungere også etter gjenåpningen av samfunnet. Vi ser at nordmenn i større grad ønsker at betaling skal være kontaktløst, enkelt og trygt, uansett hvor de er og hva de gjør. Vipps som betalingsløsning både forbedrer og forenkler hverdagen til nordmenn – og de nye betalingsvanene våre har kommet for å bli.

Her er noen av temaene i rapporten:

  • Hvordan øker transaksjonene mellom Vipps-brukerne og bedrifter?
  • Har nedstengingen endret adferden vår og forventningene vi har til kontaktløs betaling med mobilen?
  • Har endringen i utelivsbransjen kommet for å bli?
  • I hvilken landsdel er betalingsvilligheten høyest?

Bli litt klokere med den siste markedsinnsikten fra Vipps!